Groepslessen

 

ALGEMENE INFO

Door de coronacrisis worden de groepslessen pas terug hervat vanaf 1 juni.

Hieronder vind je het uurrooster van de zomermaanden (juli en augustus). Onderaan staat een korte beschrijving over de inhoud van elke les.

Voor de groepstrainingen is het verplicht om in te schrijven. Dit kan online via een bepaalde link (deze krijg je na het volgen van de proefles) OF via deze website door middel van een bericht te sturen in het tabblad ‘contact’.

De prijs voor de groepstrainingen bedraagt €130 voor een 20-beurtenkaart (€6,5 per les) €70 voor een 10-beurtenkaart (€7 per les) of 8€ voor één training. De 20- en 10-beurtenkaart kan je voor de training aankopen. De 1e training mag je gratis komen proberen!

ZOMERROOSTER (juli en augustus)

Start to YOGA (NIEUW vanaf juli)

De Yoga Body Fitness Flow is een 10-delige workshop voor beginnende yogis (vaste lessenreeks, op voorhand in te schrijven). De eerste les leert je de fundamentals van Ashtanga Yoga op een rustige manier, daarna is er ruimte voor meer uitdaging!

“Flow” doorheen Sun Salutes A en B, staande poses en inversies met één ademhaling per beweging. Beslis daarbij zelf hoe uitdagend je oefent! Je spieren zullen branden tijdens krachtposes, maar “Bridges” en “Backbends” doen je achterover leunen… Misschien probeer je wel een “headstand”! Afsluiten gebeurt in “Savasana”, waar je lichaam en gemoed welverdiend relaxen! Verwacht een complete yogatraining op basis van kracht, flexibiliteit, stabiliteit zonder enig gebruik van dogma of ritueel.

Hulpmiddelen: 2 blokken (of 2 dikke boeken), kussen/ deken, maar kan ook zonder.

 

Start to Bootcamp (NIEUW vanaf juli)

De start to Bootcamp is een 10 lessenreeks waarbij je op voorhand dient in te schrijven. Dit is een laagdrempelige les, waarbij iedereen die interesse heeft om met Bootcamp of BOT te starten welkom is. De lessen worden rustig opgebouwd en er wordt voldoende tijd besteed aan de juiste uitvoering van de bewegingen. Er wordt gewerkt in een kleine groep, waardoor iedereen voldoende feedback krijgt. Na deze reeks, kan je aansluiten bij de lessen Bootcamp of BOT.

 

Loopsessie + core (gratis)

De loopsessie en coretraining is een gratis training. We warmen samen kort op en daarna werkt ieder op zijn/haar eigen tempo een zelfgekozen looptraining af. We eindigen met een coretraining van 10′ en een stretching.

 

BOOTCAMP

De ‘Bootcamp’ is een stevige workout in groep. Tijdens deze trainingen wordt er gewerkt aan de conditie, spierversteviging, snelheid, coördinatie, lenigheid enzoverder. Elke les is verschillend! De lessen gaan normaal binnen door, maar bij mooi weer trekken we zeker naar buiten! Het grote voordeel aan deze training is dat ieder op zijn eigen niveau kan meetrainen! De trainingen zijn voor zowel mannen als vrouwen vanaf +/- 16 jaar.

PILATES

Pilates is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. Iedereen kan de training op zijn eigen niveau volgen. De oefeningen worden uitgevoerd op een matje. De voordelen van Pilates zijn zeer uiteenlopend: betere lichaamshouding, verbeterde mobiliteit en flexibiliteit van de spieren, verbetering van nek- en rugklachten door het versterken van de (diepe) buik- en rugspieren, enzoverder.

BBB

BBB pakt de drie belangrijkste B’s van je lichaam aan, namelijk Buik, Benen en Billen! In slechts een uur tijd train je al deze spiergroepen met behulp van cardio- en krachtoefeningen. Door de ideale combinatie van cardio- en krachttraining verbrand je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam!

BOXFIT

Boxfit is een workout op basis van boksen gecombineerd met fysieke training. Deze leuke workout is een ideale training om aan je coördinatie en fysieke conditie te werken. Een deel van de les draag je bokshandschoenen en voer je leuke, snelle en krachtige bokscombinaties uit. Daarnaast zal een deel van de les bestaan uit trainingsvormen waarbij de nadruk op fysieke ontwikkeling ligt, zoals coretraining, spierversterkende oefeningen en cardiotraining. Anders dan bij boksen wordt er in een Boxfit les niet gespard maar gaat het puur om de fysieke inspanning en plezier.

BOT (Back on track)

Deze training is minder intensief dan de Bootcamp en bedoeld voor mensen die een langere tijd niet meer aan sport hebben gedaan, minder intensief willen trainen of jonge senioren.

Tijdens deze trainingen wordt er eveneens gewerkt aan de verschillende lichamelijke eigenschappen (evenwicht, coördinatie, uithouding, kracht, snelheid en lenigheid). met extra aandacht voor een correcte lichaamshouding. De workouts zijn zeer gevarieerd en aangepast aan ieders niveau.

Intense Body Bounce

Intense Body Bounce is een full body workout. Elke deelnemer beschikt over een eigen trampoline met baar. Door de hoge kwaliteit rubberen veren worden de gewrichten maximaal ontzien tijdens het springen.

Tijdens één sessie worden verschillende spieren gebruikt waaronder de benen, billen, buikspieren, armen en het volledige bovenlichaam.

Leuke, basic choreografieën en gemotiveerde ervaren lesgeefsters zorgen voor een unieke workout. De gevarieerde training van een uur is super leuk waardoor je ongemerkt veel calorieën verbruikt.

 


INSCHRIJVEN?

Wil je je inschrijven voor personal training, een groepstrainingen of heb je gewoon een vraag? Contacteer FunFit vrijblijvend.

Email